Политика доставки
7. Prekių pristatymas
7.1. Prekes pristato transporto/kurjerių įmonė Pirkėjo nurodytu adresu. Prekes galima atsiimti Pardavėjo tinklo parduotuvėse.
7.2. Įprastai prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per anksčiau nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Dėl tokių prekių įsigijimo Pirkėjas turėtų susisiekti su Pardavėju el.: inesafloriste@gmail.com
7.3. Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti užsakymo formoje pateikto el. pašto dėžutę, iki bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.
7.4. Siuntos pristatymo ar atsiėmimo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės ar parduotuvės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.
7.4.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje ar popieriniame pristatymo patvirtinime. Arba informuoti parduotuvės atstovą jei prekės atsiimamos parduotuvėje.
7.4.2. Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimą(-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju Pirkėjas kartu su transporto įmonės ar parduotuvės atstovu surašo laisvos formos aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.
7.4.3. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės ar parduotuvės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.
7.5. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.